團歌團訓 Fellowship Song & Scriptures

臻靈路
來到這天 我身心疲倦了
神啊 這刻讓我躺
回看每天 你的恩典從未缺
是這應許 是這盼望 重新建立我
求聖靈鑒察我 試煉我
叫我與蒙召的恩相稱
願我心 讓我口 榮耀你
在這家讓愛呼應 願肢體能互勉
同心行臻靈路去

以弗所書 Ephesians 4:1-3
...既然蒙召、行事為人就當與蒙召的恩相稱.凡事謙虛、溫柔、忍耐、用愛心互相寬容、用和平彼此聯絡、竭力保守聖靈所賜合而為一的心。
. . . I urge you to live a life worthy of the calling you have received. Be completely humble and gentle; be patient, bearing with one another in love. Make every effort to keep the unity of the Spirit through the bond of peace.

Download PowerPoint file

No comments: